Jag tackar!

I dag vill jag först och främst tacka Martina ( www.sockeertoppen.blogg.se ) för att hon lagt in headern åt mig som ni ser. Tack så jätte mycket Martina! <3

I dag så var min kompis Elvira här & fotade mej och Krypis när vi tränade i paddocken. Gick bra, han fokuserar mer på mig nu, än vad han gjorde i början. Elvira fotade och filmade lite. Sen vill jag också tacka vårt fina väder, trost att det blåste lite x) Sen red jag Krypet & mamma gick med Zanta så att hon också skulle få följa med ^_^ Gick också bra, var jätte mysigt. Men helt plötsligt(bara efter at vi kommit en bit från stallet) så blir han rädd för något och börjar sken-galoppera typ 5 meter :o HAHA, första gången jag galoppera på Krypet. Och nu undrar ni säkert varför jag inte galopperat på honom tidigare, men det är så här att jag faktiskt vill lära känna min häst ordentligt först, innan vi börjar hoppa & galoppera (:

*gäsp* xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0