Hej igen!

Ni får verkligen ursäkta mig att jag inte bloggat på mer än en vecka!
Men jag har liksom inte hunnit med bloggen.

I går (14 juni)
Ryktade Krypet ordenligt för det behövdes! Men när vi precis kommit in i padocken,
vad gör hon inte än att börja rulla sig? Haha. Vi övade buga och ett trick som jag lärt
honom, "stanna". Det innebär att jag lägger min pekpinne framför honom & han ska
stå där tills jag visar att han får gå. I början fattade han inte alls vad jag ville, men nu
går det rätt bra!
Jag älskar den pållen.. <3

I dag:
Jag ryktade hästarna & tränade Krypet lite. Men jag hann inte så mycket för
hela familjen skulle åka iväg till Olle (min bror, för er som inte vet) & hans
fritids som var på Filsbäck.

Fina, underbara Krypet på bild! :D<3
Krypet <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0