Axevalla

I helgen har jag vart på Axevalla så det blir en uppdatering om det ^^

4 juni
Elin var med mig på Axevalla i dag, jätte roligt! Vi åkte
en barnkarusell med disney figurer på 8D Kollade ju självklart
på lite travlopp och sådär ^^ Sen var det "prova på körning med
ponny" som vi testade. Vi fick åka 3 gånger för ingen annan ville xD

5 juni
Leah hängde med i dag, men sen kände hon sig dålig och ville
åka hem. Men iaf så har de väl vart en bra dag även om jag fick
vara själv. Gick runt och kollade på alla travlopp o.s.v. Sen gick
jag och mamma å kollade på korna. Och i en liten hage längre
bort så fanns det kalvar! Den ena var blåögd och hette Alma! :D

Här kommer lite bilder!
Kalven Alma! :DDressyr på AxevallaRasuppvisning, shire
ArdennerRasuppvisning, Shetland

Och i dag:
Jag ska strax åka iväg till axevalla och klockan är 09:02 :'o
Men i dag uppträder Tobbe Larsson som var med i ponnyakuten!
Kommer att bli jätte kul (;<3


Kommentarer
Postat av: My Löfgren

mm de va jätte kul på axvalla jag träffade dejj ock Leah men jag kollade på markolio och tobbetrollkar såg du på någon av dom

kramizar my :) :P :):P

2010-06-14 @ 09:27:41
URL: http://zantabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0