Ännu mer okativ :(

Hejhej igen ;p Vi börjar med att skriva dagarna som vart ^^

18 juni
I dag smörjde jag alla träns & de! ^^ Seldonet blev jäääätte fint! Jag fick bort nästan all mjäll därifrån :D Zantas gamla träns blev också fint tycker jag.

Igår (19 juni)
Håller på att städa stallet i dag med ^^ Red ut en sväng på Krypet också, verkligen jätte mysigt! Och Krypet kan faktiskt fyra trick! Yoga, buga, sen håller vi på att lära in hov & "stanna" om det nu får räknas som ett trick.

I dag:
Storstädning i stallet! Sen red jag Krypet & mamma gick med Zanta. Vi gick ändå in i skogen och allt gick hur fint som helst! Vi fick två möten på grusvägen. Det första mötet var en hund som skällde lite grann, men ägaren höll i honom och det gick jätte bra. Andra mötet var en bil, han stannade på mötesplatsen så vi hade inga problem där heller. Tack för ridturen Krypet <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0