Privatlektion

Hejhej ^^ Ska berätta lite vad som hänt dessa dagar jag inte bloggat ^.^ Först och främst vill jag säga att Krypet är en busig kille med rätt mycket energi xD Nu när Zanta har fång, så står pållarna mest inne. Men en dag släppte jag ut Krypet i hagen iaf. I början var han jätte orolig, men sen var jag där en stund med honom så att han inte skulle känna sig ensam ^^ Men jag gick tillbaka efter en stund & precis när jag skulle gå ut så kom han i all världens fart och ville att jag skulle stanna :') Sen lekte vi, för första gången i mitt liv lekte jag med en häst - på deras sätt. Vi busade med varandra, jagade varann & hade sjuuukt roligt! Vi blev lite svettiga, haha. Och nu när vi äntligen har fåt låna en sadel som passar Krypis, så har vi galopperat :'D Vi galopperade en bit på grusvägen & det gick suuuper! Han gjorde först ett bocksprång som fick mig att tappa balansen, haha xD Men sen gick det jätte bra :3 Och idag hade Jenny privatlektion för mig & Krypet. Gick också super bra! Är så stolt över min helt egen underbara kille, Kryptonit Mo <3 Har faktiskt hittat en bild på Krypet's pappa, Major G 418 ^^ Men den får ni nog se imorrn, datan laggar :3 Zanta har blivit rätt ordentligt ompysslad iaf, min älskade tjej <3

Min underbara kille <3 


Kommentarer
Postat av: Jenniii98 på stallet.se

Gud en sån fin blogg du har!<3 såg adressen på din presentation :D

2010-07-07 @ 21:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0