Det som inte fick hända har just hänt.

Jo det är så här.. Zanta har fång.
Jag är självklart jätte ledsen, min Zanta som är full av energi kommer att få stå inne i boxen i två hela veckor.. Hon får inte ens gå ut & gå. Krypet kommer dock få vara ute, men också stå inne & hålla skruttan sällskap. Hon verkar faktiskt inte så bekymrad än, då jag pysslar om henne lite extra nu när hon är sjuk. Haha Krypet blir lite avis x)<3 Hon ska få nått "pulver" som kommer hjälpa henne bli bättre ^_^ Jag hoppas av hela mitt hjärta att hon blir frisk! Hovslagaren var här i morse & "fång-verkte" Zantas hovar som hon sa. Jag håller tummarna stenhårt för att hon blir frisk snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0