Det går framåt!

Jag ska börja med att säga att jag verkligen är lycklig över att få äga de två underbaraste hästarna i universum! I dag tog jag ut honom i paddocke, lös. Vi värmde upp & sen börjar jag springa och vifta lite med min pekpinne (spöt) så att han också sätter fart. Ojojoj! Både han och jag hade super kul! Vi blev till och med svettiga, haha ^^ Men åh, vad jag älskar den ponnyn <3 Han bockade och höll på, men han bockade dock aldrig riktigt mot mig. Han är skitsnabb x)<3 Allt går så bra nu, ridningen & allt runt omkring. Det var allt för i dag, hejdå :3

Kommentarer
Postat av: Martina :D

Så himla roligt Alma, grattis! :D

2010-07-09 @ 10:16:44
URL: http://sockeertoppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0